یکی از بهترین کارهایی که میتونیم برای کسانی که دوستشون داریم انجام بدیم، دادن کارت هدیه ماساژ یا همان گیفت کارت ماساژ به اوناست. هر وقت مناسبتی پیش میاد که تصمیم بگیریم به کسی هدیه بدیم، با این مشکل روبرو میشیم که چی بخریم؟ چی هدیه بدیم که خوششون بیاد؟ کارت هدیه ماساژ برای تشکر از دوست، رفیق یا تولد یکی از اعضای خانواده و یا برای قدردانی از زحمات پدر و مادر میتونه گزینه مناسبی باشه.

کارت هدیه ماساژ
کارت هدیه ماساژ

پکیج های هدیه ویژه ماساژ

پکیج های هدیه کارت هدیه ماساژ دارای تنوع زیادی هست که میتونید به صورت تکی یا ترکیبی برای عزیزانتون تهیه کنید. این پکیج ها با توجه به نیازهای اکثریت مهمون های ما در نظر گرفته شدن. مثلا برای خدمات فیشیال و صورت فرد ماساژ گیرنده، حتما باید چند جلسه خدمات دریافت بشه تا تاثیرش رو روی صورتش ببینه. همچنین در ماساژ درمانی فردی که مشکلی مانند کمردرد و اسپاسم های شانه ای و گردنی داره و یا حتی در پاهاش درد احساس می کنه حتما باید چند جلسه ماساژ درمانی دریافت نماید.

کارت هدیه دیجیتال ماساژ

در صورتی که به کارت فیزیکی نیاز ندارید و می خواهید این هدیه رو در قالب عکس به نزدیکانتون هدیه بدهید می تونیدکارت هدیه ماساژ ماهور رو سفارش  بدید. این کارت هدیه به صورت عکس هست و به راحتی می تونید داخل واتس اپ، اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر به دوستانتون ارسال کنید.

راستی این نوع کارت هدیه ماساژ هیچ گونه هزینه اضافی غیر از هزینه خود ماساژ نداره!! 

کارت هدیه ماساژ برای کارکنان

یکی از بهترین هدایایی که می تونید برای هدیه به کارکنان و کارمندان مجموعه تون تهیه کنید، بدون شک کارت هدیه ماساژ ماهور هست. قدردانی از خدمات و افزایش بهره وری نتیجه ای است که با یک تیر به دو هدف می رسید. افرادی که کارت هدیه ماساژ دریافت می کنند بسیار خوشنود هستند چون خستگی روزمره آن ها دفع خواهد شد و ذهن و بدن آماده تری خواهند داشت. از طرف دیگر با از بین رفتن خستگی ها و استرس های بدنی فرد توانایی بهتری برای انجام کارهای و وظایف خود خواهد داشت.

خرید کارت هدیه ماساژ

جهت خرید کارت هدیه ماساژ به راحتی داخل واتس اپ پیام دهید و سفارشتان را انجام دهید. امکان خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. در حالت غیر حضوری هزینه کارت از طرف شما پرداخت می شود و کارت هدیه به آدرس شما پیک می شود. مرکز ماساژدرمانی ماهور با ارائه کارت هدیه ماساژ بستری رو برای مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتونن یک ماساژ لذتبخش روتجربه کنند.

فرم زیر رو پر کن و هدیه تو بگیر 🙂